Monday, December 08, 2008

Karnival & Live Show @ Balik Pulau

Seperti yang diwartakan di pusat tak rasmi iklan-iklan se-Balik Pulau di bulatan "roundabout" jalan pekan Kongsi yang fames tu, Program Mesra Pelanggan anjuran Persatuan Peniaga-peniaga Melayu Melayu Kompleks Pasar Awam Balik Pulau, akan diadakan pada hari Sabtu, 13 DISEMBER 2008 bermula seawal jam 7 pagi hingga 2 petang untuk program Karnival dan seterusnya bermula jam 8:30 malam hingga 11 malam untuk "Live Show" -- ada waktu "break" tengah-tengah petang hangat, boleh rehat untuk makan-makan dan solat-solat wajib.

Antara aktiviti-aktiviti yang dijanjkan ialah "senamrobik, pertandingan mewarna kanak-kanak, gubahan sukaneka dan permainan rakyat, serta pelbagai lagi aktiviti-aktiviti yang menarik."

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saudara-saudara yang berusaha berikut:-
  • En. Yus (019-544 6122)
  • En. Saleh (012-442-2151)
  • En. Zarul (013-446 4487)
  • En. Ahmad (012-565 7850)
Semoga lebih maju dah ceria Pasar Awam baru kita, dan boleh makmur sepanjang-panjang hari hendaknya, setiap hari, sepanjang tahun....

TAMBAHKAN ACARA INI KE KALENDAR ANDA atau rujuk laman Penang Portal untuk lain-lain program di Pulau Pinang. Untuk program-program pembangunan sosial dan keusahawan di balik pulau, rujuk laman Usahawan Balik Pulau (KUSBP).

No comments:

Post a Comment

@BalikPulau in Tweetland

Related posts

BalikPulau.org / BP.pp.my

Kelab Usahawan Sosial Balik Pulau (Social Entrepreneurs Club)

Buzzes on Balik Pulau

Balik Pulau Organisations

Blogs by BP-ites

Balik Pulau Feeds